Metodinė taryba
Metodinės tarybos pagrindinės funkcijos
kartu su mokyklos vadovu, jo pavaduotojais ugdymui nustato
mokytojų metodinės veiklos prioritetus mokslo metams;
kartu su mokyklos vadovu, jo pavaduotojais ugdymui nagrinėja ir planuoja ugdymo turinį, inovacijų diegimą, ugdymo proceso aprūpinimą, edukacinių aplinkų kūrimą; koordinuoja mokyklos metodinę veiklą ir telkia metodines grupes ugdymo dermei, tęstinumui, kokybei užtikrinti;
skatina mokytojus analizuoti ir vertinti savo veiklą, numato
kvalifikacijos tobulinimo prioritetus, veda profesinės kvalifikacijos tobulinimo apskaitą;
prireikus vertina mokytojų metodinius darbus bei mokytojų praktinę veiklą; inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą ir patirties sklaidą. Paskutinį kartą atnaujintas 2011-09-14.
|