Psichologės
Mokyklos psichologo veikla yra kompleksinė:
sprendžiant mokinių problemas bendradarbiaujama su mokytojais, klasių vadovais, kitais mokykloje
dirbančiais specialistais bei mokinių tėvais.
Tikslas:
rūpintis mokinių
psichologiniu saugumu mokykloje ir reikalingų psichologinių sąlygų sudarymu,
t. y. padėti mokiniui atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis;
informuoti mokinius
apie psichologinės pagalbos galimybes bei savalaikį kreipimąsi;
skatinti mokinius kurti harmoningus, tolerancija paremtus tarpusavio santykius, draugišką bendravimą;
formuoti savigarbos bei teigiamas savivertės nuostatas;
mokyti konstruktyviai spręsti sunkumus;
mokyti įsiklausyti į savo ir kitų poreikius, empatijos jausmo stiprinimas;
konsultuoti mokinius profesijos rinkimosi ir karjeros planavimo klausimais;
vykdyti psichologinių problemų prevenciją (pvz., patyčių, smurto, savižudybių, valgymo sutrikimų ir kt.);
stiprinti bendradarbiavimą su mokytojais, su klasių vadovais, kitais mokyklos specialistais.
Laukiami rezultatai:
Mokiniai žinos, kada ir kur gali kreiptis pagalbos, esant poreikiui. Jų
bendravimas bus draugiškesnis, harmoningesnis, pagarbesnis, nes sumažės patyčių, smurto bei
įgis konstruktyvių konfliktų sprendimo būdų.
Gilesnis savęs pažinimas leis įsiklausyti į savo ir
kitų poreikius, taip pat formuotis profesinio kryptingumo kelią.
Savigarba bei teigiamos savivertės nuostatos
leis labiau pasitikėti savimi, o socialiniai gyvenimo įgūdžiai padės efektyviai spęsti iškylančius psichologinius sunkumus.
Užsimegs glaudesnis mokytojų, klasių vadovų bei
mokykloje dirbančių specialistų bendradarbiavimas, sprendžiant su mokinių prevencija bei jų psichologiniais sunkumais iškylančius klausimus.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Paskutinį kartą atnaujintas 2011-09-15.
|