baneris

Filosofija, vizija, misija


Filosofija
      ...esame tam, kad klausytume ir išgirstume, žiūrėtume ir pamatytume, turėtume ir išsaugotume, suvoktume ir atsimintume, išklausytume ir įvertintume, suprastume ir paskatintume, mokytume ir mokytumėmės, kurtume ir duotume impulsą kurti, siektume ir pasiektume svarių pergalių bei asmeninių atradimų...
Vertybės
      Kūryba, bendradarbiavimas, tolerancija, profesionalumas, išmintis.
Vizija
  • Reorganizuota keturmetė gimnazija, kryptingai bendradarbiaujanti su jai priklausančia pagrindine ir Žemynos pagrindine mokyklomis, siekianti ugdymo perimamumo ir tęstinumo.
  • Mokykla, kurioje sukurta informacinių technologijų kultūra:
    • kompiuterių skaičius vienam mokiniui atitinka Lietuvos standartą;
    • visi mokytojai yra gerai įvaldę demonstracinį internetą, IKT;
    • 40 proc. mokytojų darbo vietų yra aprūpintos moderniomis techninėmis priemonėmis.
  • Mokykloje taikomi besimokančios informacinės visuomenės darbo metodai ir stilius, sudaromos sąlygos mokiniams įgyti kokybišką išsilavinimą, kurio siekiama:
    • tobulinant ugdymo turinį;
    • formuojant mokinių bendruosius gebėjimus;
    • mokomuosius dalykus praturtinant įvairiomis bendrosiomis kompetencijomis: informacinėmis, komunikacinėmis, verslumo, pilietiškumo, mokymosi ir t.t.
  • Mokykla savo akademiniais ir neakademiniais pasiekimais, vertybėmis nuostatomis, jaukia ir saugia aplinka visuomenės yra pripažinta ir vertinama.
  • Mokykloje sukurta vertinimo ir įsivertinimo kultūra.
  • Mokykla savo akademiniais ir neakademiniais pasiekimais, vertybinėmis nuostatomis, jaukia ir saugia aplinka visuomenės yra pripažinta ir vertinama.

Misija

  • Užtikrinti kokybišką pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų vykdymą, atvirumą vietos bendruomenei, mokymo sutartyje apibrėžtų įsipareigojimų vykdymą.
  • Sudaryti mokiniams sąlygas savirealizacijai meninės, sportinės, techninės, akademinės pakraipos papildomojo ugdymo praktikumuose.
  • Ugdyti visuomenei laisvą ir atvirą pilietį, dorą, sąmoningą bei iniciatyvią asmenybę.

Paskutinį kartą atnaujintas 2009-11-30