baneris

Mokslo metų užbaigimo ekskursija maršrutu Vilnius – Praha – Viena – Budapeštas – Vilnius
Besibaigiant mokslo metams 5 a, 5 b, 5 m, 7 b, 8 m, II b ir II c klasės mokiniai su savo mokytojomis Renata Puziniene, Egle Venclovaite ir Rita Vilkeliene išvyko į penkių dienų pažintinę edukacinę ekskursiją maršrutu Vilnius – Praha – Viena – Budapeštas – Vilnius.
Kelionė autobusu neprailgo. Ankstų antros dienos rytą jau buvome Prahoje. Čia vaikštinėjome po Hradčanų rajoną: grožėjomės miesto panorama nuo Strahovo vienuolyno terasos, Loreto architektūriniu ansambliu.
Pamatėme Prahos Hradą: šv. Vito katedrą, Auksinę gatvelę, šv. Jurgio baziliką, Karalių rūmus, Karolio tiltą, Senamiesčio aikštę, senąją rotušę su įžymiuoju astronominiu laikrodžiu, Parako bokštą, paminklą J. Husui, paminklą Karoliui IV-ajam. Ėjome Vaclovo prospektu – prekybiniu miesto centru.
Trečią dieną mes Austrijoje. Vienos senamiesčiui neliko abejingas nė vienas. Pamatėme miesto simbolį – gotikinę šv. Stepono katedrą, vaikščiojome Grabeno prospektu, apžiūrėjome maro kolonas, Hofburgą – imperatoriškąjį Habsburgų dinastijos rūmų ansamblį ir muziejų, Vienos operą, Rotušę, Parlamentą. Ypač sužavėjo Rožių parkas, kuriame didingai iškyla paminklas Mocartui.
Ketvirtą dieną atvykome į Budapeštą. Gidė papasakojo apie miesto pavadinimo kilmę. Pešte aplankėme Didvyrių aikštę, neogotikinius Parlamento rūmus, grožėjomės miesto panorama nuo Žvejų bokštelių, pasivaikščiojome elegantiška Vaci gatvele.
Budoje – Karalių rūmus, Budos pilies ansamblį ir šv. Trejybės aikštę, gotikinę Dievo Motinos bažnyčią, kurioje vykdavo karalių karūnavimo šventės, Matijašo bažnyčią. Didelį įspūdį paliko ir zoologijos sodas, kuriame pamatėme egzotiškų gyvūnų. Ekskursiją baigėme maudynėmis Sečeni terminėse pirtyse.
Kupini nepakartojamų įspūdžių ir pasisėmę energijos grįžome į Vilnių. Džiaugiamės, kad kelionės metu turėjome laiko geriau pažinti vienas kitą, pabendrauti ir kad praplėtėme kultūrinį akiratį. Mintyse jau kita kelionė su ta pačia šaunia komanda.
Informaciją parengė mokytojos Renata Puzinienė, Eglė Venclovaitė ir Rita Vilkelienė.