PASKUTINĖ DEVINTOS KLASĖS PAMOKA „AITVARŲ IŠDAIGOS“

Mokslo metus – devintą klasę – nusprendėme užbaigti žygiuodami 9 km žygiu – tiksliau, taku aplink Vilnių (https://vilnius100km.lt/#trasos-atkarpos). MARŠRUTAS – Kalnų parkas (Stalo kalnas) – Užupis – Paupys – Belmontas – Pučkorių atodanga.

Visi buvome pasiskirstę į tris grupes:

• NAVIGATIONgrupė buvo atsakinga už orientaciją ir navigaciją nuo kelio pradžios iki pabaigos, sprendimą, kur vyks dienos pietūs – piknikas, suplanavimo, kur bus kelionės stotelės ir pan.
  • FUN komanda buvo atsakinga už žaidimus ir smagumus žygio metu – dainos, žaidimai, kitos veiklos.
  • FACTSkomanda buvo atsakinga už istorijų, legendų ir faktų pasakojimą kelionės metu – jie buvo susiję su kelionės atkarpa arba Vilniaus miestu ir gamta.

Žygį pradėjome nuotaikingai su dainomis, džiaugiamės gyvai sutiktais draugais. Pirmasis iššūkis – Trijų kryžių kalnas, į kurį turėdami jėgų net užbėgome. Viršuje grožėjomės Vilniaus panorama, klausėmės įdomių faktų apie Vilnelę ir jos senąją vagą. Kelionę tęsėme žygiuodami kalvotu Vilniaus reljefu Stalo kalno link Vilnelės upės slėnio vingiu. Keliaudami Paupiu pasiekėme pirmą sustojimą, kuriame gaivinomės ledais, mėgavomės pokalbiais su draugais. Atsigaivinę ir pasipildę vandens atsargas keliavome Belmonto link. Čia trasa pasuka į Belmonto mišką ir tęsiasi bekele, kuri atveda iki Belmonto malūno. Apsistojome upelio vingyje, gaivinomės upelio šaltu vandeniu, žaidėme komandinius žaidimus ir juokavome. Žygį tęsėme keliaudami atodangos, kurios aukštis ir masyvumas privertė prisiminti ne tik geografijos pamokas, bet ir įvertinti galutinio alutinio taško aukštį, link. Nesudėtingai pasiekę atodangos aikštelę džiaugėmės įveiktu maršrutu, dalinomės įspūdžiais, prisiminėme devintos klasės iššūkius, džiaugėmės sėkmingai užbaigę mokslo metus ir su šypsena pasitikome vasarą.