Vilniaus Gabijos gimnazijos anglų kalbos mokytoja ekspertė Jolanta Antanavičienė spalio 19–21 dienomis dalyvavo Liuksemburge vykusioje Erasmus+ programoje „Creative use of learning applications in school education“. Metodinėse grupėse buvo dalinamasi informacija apie interaktyvias mokymosi bei skaitmenines vertinimo / įsivertinimo programėles ir žaidimus geografijos ir istorijos pamokose. Vilniaus Gabijos gimnazija dalyvauja Erasmus+ KA122-SCH‚ „Trumpalaikiai bendrojo ugdymo mokinių ir darbuotojų mobilumo projektai“ ir yra suplanuotas vizitas į Graikiją, todėl tikimasi, kad tai bus puiki galimybė interaktyvias programėles panaudoti vedant pamokas. Taip pat buvo kalbėta apie Simplemind, kurią galima panaudoti minčių lietui bei minčių žemėlapiui sudaryti pateikta tema. Google classroom, Showbie / Thinglink / BookWidget platformos suteikia galimybę kurti įvairių tipų užduotis, vertinimą bei galimybę gauti grįžtamąjį ryšį. Quizzizz / Quizlet / Kahoot / Memrise / Socrative / Google doc pateiktos kaip priemonės testams bei mokinių individualios pažangos stebėsenai. Padlet programėlę galima panaudoti kūrybinėms užduotims atlikti, vertinimui ir įsivertinimui. Flip programėlę galima pritaikyti ugdymo procese dėl paprasto panaudojimo: tereikia sukurti grupę mokinių, kuriems bus skirta užduotis, paviešinti diskusijos temą ir paprašyti, kad dalyviai paliktų video komentarą. Šios programėlės naudojimas ugdo kalbinę kompetenciją, gilina teminį žodyną, loginę minčių seką ir teikia papildomą galimybę mokyti mokinius viešo kalbėjimo (įrašęs komentarą, mokinys turi galimybę įrašą peržiūrėti ir jį redaguoti). Vedant Integruotas pamokas galima panaudoti ir geoguessr žaidimą, kai mokinys tarsi atsiduria tam tikroje pasaulio vietoje ir naudodamasis užuominomis turi išsiaiškinti, kur jis yra (šalyje / mieste). Užduotį galima atlikti poromis, bendrauti anglų kalba, naudoti teminį žodyną ir sužinoti kuo daugiau apie šalį / miestą (gyventojų skaičių / kultūrą / išteklius / ekonomiką / verslą). Skirtingų metodinių grupių nariai išbandys pasiūlytas užduočių kūrimo programėles, vertinimo ir įsivertinimo programėles bei žaidimus ir pateiks grįžtamąjį ryšį apie programėlių panaudojimą pamokose. Programėlių naudojimas gilina skaitmeninę kompetenciją, nes mokytojas kuria užduotis, vertinimo ir įsivertinimo formas. Mokiniai atlieka kūrybines užduotis, testus, įsivertina, parašo bei įrašo video komentarus.
Parengė anglų kalbos mokytoja ekspertė Dalia Bražinskienė