Integruota pamoka

Gegužės 3 d. Vilniaus Gabijos gimnazijos mokiniai dalyvavo integruotoje pamokoje  „Vilniaus miesto mikrorajono gamtinis-sociokultūrinis paveldas“. Pamokos pagrindinis tikslas – formuoti/gilinti vilnietišką identitetą. Klasės buvo paskirstytos po atskirus Vilniaus mikrorajonus, kuriuose turėjo pagal pateiktus kriterijus parengti maršrutus ir pravesti ekskursiją klasės draugams.

Kaip sekėsi?

 

  • Labiausiai ištyrinėti Karoliniškių ir Fabijoniškių mikrorajonai. Juose dirbusios klasės (III G, III C, I b) tyrinėjimui pasirinko ne mažiau kaip 5 aspektus.
  • Klasės rinkosi įvairius aspektus. Pvz.: III B domėjosi Žvėryno architektūra, IV B klasė daugiausiai dėmesio skyrė sportiniam, sveikatingumo aspektui (Paupys), IV A – istoriniam, kultūriniam aspektams (Užupis) ir t.t.
  • Didžiausią nueitų žingsnių skaičių pateikė III C – 18339 žingsnių. Mokiniai rengė maršrutus. I e klasės atsiųstas kelionės maršrutas:

  • Mokiniai integravo dalykines žinias. IV D klasės mokiniai senamiestyje ieško I. Kunčino ,,Tūlos“ siužeto atspindžių:

  • I a klasės mokiniai rašė haiku stiliumi vaikščiodami Vilniaus Kalvarijų teritorijoje (Jeruzalės mikrorajonas):

  • IV G klasės mokiniai medžiagą apie Žvėryno mikrorajoną išvertė į anglų kalbą:

  • Naudojami įvairūs metodai. II a klasės mokiniai susipažindami su Viršuliškėmis dirbo komandomis:

  • I e klasė ne tik dalyvavo ekskursijoje, bet ir mokėsi gaminti bareljefą:

Visa integruotos pamokos metu gauta medžiaga (ir gauta surinkta informacija skaidrėse, ir pateiktos užduotys) sudėta į atskirą aplanką. Ją galima naudoti ir kitų pamokų metu.

Informaciją parengė Loreta Stasiulaitienė

Nuotraukos iš 2024 m. gegužės 3 d. ekskursijų.