Dalijimasis patirtimi, įgyta mokymuose  „The golden door for progress in the schools: variety of educational approaches for inclusive and qualitative education“

  1. Erasmus+ projekto „Panašumai – stiprina, skirtumai – įkvepia“ iniciatyvinės grupės mokytojos D. Ambrakaitienė, J. Antanavičienė, L. Stašauskienė, I. Zaveckaitė dalyvavo mokymuose ir parengė pamokos refleksijos formą. Forma skirta mokiniams, jų  kompetencijų / gebėjimų įsivertinimui, siekiant asmeninės pažangos.
  2. Refleksijos forma buvo pristatyta  Vilniaus Gabijos gimnazijos Metodinei tarybai, o tarybos nariai pasidalino informacija savo metodinėse grupėse.  Metodinės tarybos posėdžio metu buvo nutarta refleksijos formą taikyti visų dalykų pamokose nuo 2024 m. spalio 10 dienos.
  3. Iki 2024 m. gruodžio 6 d. iniciatyvinė grupė parengs klausimyną apie refleksijos formos tinkamumą Vilniaus Gabijos gimnazijoje.
  4. 2024 m. gruodžio 7 d. mokiniams ir mokytojams bus pateiktas klausimynas, kurio duomenų apibendrinimas padės išsiaiškinti, ar taikoma refleksijos forma:
  • skatina mokinius labiau įsitraukti į pamokos veiklas;
  • skatina teikti pagalbą vieni kitiems;
  • padeda jaustis saugiai skirtingų gebėjimų mokiniams pamokoje;
  • naudinga įvertinant gerėjančią mokinių emocinę būseną.

Be to, Vilniaus Gabijos gimnazijos Metodinei tarybai buvo pateiktas siūlymas skatinti mokytojus vesti integruotas 2-3 dalykų pamokas, panaudojant aktyvius mokymo(si)  metodus (Anagrama/Kavos stotelė/Karuselė, Apversta klasė, Mišrus mokymas), kurie į pamokos veiklas įtrauktų skirtingų gebėjimų mokinius, motyvuotų mokinius siekti asmeninės pažangos, ugdytų jų bendradarbiavimo bei mokėjimo mokytis kompetencijas.

Pritaikyta