(Similarities – strengthen, differences – inspire)
PROJEKTO TRUKMĖ: 18 MĖN. (2024-06-01/2025-11-30)
PROJEKTO INICIATYVINĖ GRUPĖ:
Jolanta Antanavičienė, anglų kalbos mokytoja ekspertė
Irma Zaveckaitė, matematikos mokytoja ekspertė
Danguolė Ambrakaitienė, lietuvių kalbos ir literatūros vyresnioji mokytoja
Laura Stašauskienė, ekonomikos ir verslumo/technologijų mokytoja metodininkė
APIE PROJEKTĄ
1. Tikslas
KAS? Pamokose taikyti metodus, kurie užtikrintų kokybišką ugdymo procesą orientuotą į kompetencijomis grįstą mokymą(si).
KAIP? Planuosime pamokas, kuriose integruosime dalykus, taikysime metodus, kurie užtikrins kokybišką ugdymo procesą orientuotą į kompetencijomis grįstą mokymąsi. Pamokos planavime įtrauksime tokius metodus kaip fenomenais grįstas mokymasis, apversta klasė, mišrus ir personalizuotas mokymasis. Išbandysime šiuos metodus vedant atskiro dalyko bei integruotas pamokas.
2 Tikslas
KAS? Užtikrinti palankią socialinę emocinę aplinką įvairių poreikių mokiniams stiprinant atsakomybę už jų asmeninę pažangą.
KAIP? Mokytojai, vesdami pamokas, taikys metodus, kurie geriausiai padės diferencijuoti ugdymą bei individualizuoti užduotis skirtingų poreikių mokiniams.
Kiekvienas skirtingų poreikių mokinys, atlikdamas jo gebėjimus atitinkančias užduotis, jausis emociškai saugus bei reflektuos individualią pažangą.